בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

עורו, תושבי משיגן!

עוד הבלחה מהחופשה כדי לשתף את הסרטון המצויין הבא:
אם הייתי תושב מישיגן, הייתי מצביע לה רק בגלל היכולת להרים את הסרטון. למעשה, יש מצב שאם הייתי אמריקאי הייתי עובר זמנית למישיגן רק כדי להצביע לה.
מכל מקום, כדי להעסיק אתכם חמשת קוראי עד שאחזור, נפתח בתחרות של זהוי כל האזכורים לנקודות מפתח בסדרה, של השחקנים וכו' שמוזכרים כאן ביעף (ולא, walk and talk לא נחשב, זה קל מדי). אני אתחיל:
בריג'יט מרי מקורמיק הצליחה ארגן את הסרטון הזה כי היא אחותה של מרי מקורמיק, שהיא השחקנית שמשחקת את קייט הרפר (מי שפותחת את הסרטון).
עכשיו תורכם.

3 תגובות:

  1. עוד אחד קל - לפני שאני מתעמק בסרטון - הדרך שבה הנשיא לובש את החליפה.
    ו- what's next בסוף.

    אור - מזל טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל, תודה על האיחולים!

      לדעתי לשופטת קוראים מרי בשם השני ולשחקנית בשם הראשון, כלומר למרות שטכנית לשופטת קוראים גם מרי בעצם השם שלה הוא ברידג'יט.

      כדי לעורר קצת את התחרות נוסיף עוד אחד: בתחילת הסרטון וויל זורק את כדור הטניס מוסל הקיר בדיוק באותה צורה שטובי זרק וחזר וזרק תוך כדי שהוא מחשב לעצמו, ובסוף מגלה, את הטרשת הנפוצה של הנשיא.

      מחק
  2. מצאתי משהו בקטנה: טובי מזכיר את הבייסבול בקו"ח של המועמדת. הוא חולה על בייסבול והינקיס.

    ממש קשה בלי תרגום (גם בסדרה המקורית).

    אגב - לשתי האחיות קוראים מארי?

    השבמחק