בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

מפה ומשם

פתאום נוספו הרבה דברים לומר על אוסטרליה (ותודה למגיבים) אז אכתוב פוסט ארוך בשבת (איך אני בטיזרים?)
בינתיים:

1. אין בכך שום פואנטה ספיציפית, אבל לפעמים עצם הויזואליזציה של נושאים מסויימים היא מעניינת. אז הנה למשל אוכלוסית העולם, לפי קוי אורך ורוחב.
2. אין לי ממש כוונה להכנס עכשיו לסאגת "אם תרצו", ולכן אני לא הולך להתייחס ברצינות לנושא. פשוט לא יכולתי להתאפק אל מול הציטוט הבא מתוך מכתבם לנשיאת אוניברסיטת בן גוריון:
אדישותך אפשרה לדיקטטורה אקדמית להשתלט על החופש האקדמי ולצמצם באופן ניכר את הפלורליזם המחשבתי. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות הפך חופש הבעת הדעה לאנרכיה – אין חוק וסדר ואין גבולות.
ו [תופים...] יש לנו זוכה בתואר "הסתירה הפנימית הכי גרנדיוזית במהלך של שני משפטים עוקבים"

3. תמיד הייתי נגד שימוש בסמים קלים, אבל התנגדות שלי היתה מאוד אינסטקטיבית; זה אחד התחומים (הבודדים) שאני מוצא את עצמי לפעמים מתקשה להגן על עמדתי בנימוקים דיבטוריים רציונליים. אבל הנימוקים של הבחור הזה ללמה לא כדאי להתיר בחוק סמים קלים נותנים פרספקטיבה חדשה.
4. אם חשבתם שהר הצופים הוא קטסטרופה שנבעה מתכנון אדריכלי גרנדיוזי, מה תאמרו על הסודאנים שרוצים לבנות בדרום המדינה ערים בצורה של קרנף?
5. אני נוסע כל יום כשעה ורבע (בכל כיוון) לעבודה, ו- איך לומר? - הפקקים הם לא חוויה יותר מדי נעימה.. אבל אחרי הדבר הזה, לעולם לא אתלונן יותר על הנושא. 

מתחיל להמאס עלי לקרוא לפוסטים האלה "מפה ומשם". יש הצעות אחרות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה