בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום שישי, 20 באוגוסט 2010

מפה ומשם

1. מזל טוב פרופ' לינדנשטראוס. איזה כיף להיות היום בוגר של החוג למתימטיקה של האונ' העברית.
2. 18% מהאמריקאים בטוחים שברק אובמה מוסלמי, ואל תבלבלו אותם עם עובדות.
3. באחד מפיסות החדשות החשובות שחלפו מתחת לרדאר השבוע, הפרלמנט הלבנוני התיר לפליטים הפלסטיניים בלבנון לעבוד באופן חוקי במדינה. זו פיסת החדשות הכי אופטימית ביחס לסיכויים לשלום במזרח התיכון ששמעתי זה זמן.
4. תמיד הדהים אותי איך ארגוני חדשות ימניים (פוקס ניוז בארה"ב, ואתם יכולים לחשוב על המקבילות בארץ בזמנכם החופשי) לא זו בלבד שמסקרים את החדשות באופן כה מוטה עד שהם פשוט יוצרים תמונת עולם מעוותת, הם גם  עושים זאת בשם ההוגנות: פוקס ניוז רצה במשך שנים עם שתי ססמאות קבועות: We report, you decide וFair and balanced. בחודשים האחרונים פוקס ניוז ויתרה על הסיסמאות הללו ולא שומעים אותן כל-כך: אולי בגלל שהם משדרים תוכניות שמטרתן המוצהרת לבנות ארגונים פוליטיים בימין (למשל של שון הניטי ובעיקר גלן בק), ואולי פשוט כי הם הגיעו למסקנה שהגיע הזמן להפסיק עם ההצגות, אחרי הכל השבוע חברת האם שלהם, ניוז קורפ - שגם מוציאה לאור פרסומים חדשותיים נוספים, בעיקר הוול סטריט ג'ורנל - תרמה $1,000,000 למפלגה הרפובליקאית. (לא רופרט מרדוק, הבעלים - הוא כנראה תרם יותר. הכוונה לחברה עצמה. באמריקה זה מותר).
5. טוב, כנראה שיש חורים לא קטנים בהוכחה שP!=NP, אז הבעיה נותרה פתוחה. חבל,למרות שלפחות נשפך די הרבה דיו על הדפסות הוכחה של 102 עמודים, אז HP בטח מרוצים (ותודה, אלון...). בכל מקרה, לכל מי שלא הבין על מה לעזאזל אני מדבר, הפוסט הבא (באדיבות ניצן) מסביר את זה די יפה.

שבת שלום, ויש לי אחלה מירוץ שבועי למחר אז stay tuned...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה