בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום שישי, 9 ביולי 2010

מפה ומשם

דברים שאספתי השבוע מפה ומשם:

1. כדאי לקרוא את מה שכתב דוד גרוסמן בהארץ לפני כמה ימים. פשוט מעולה. כל מילה מיותרת.
2. הרב עמיטל נפטר היום (יש הרבה הספדים באינטרנט, אני אהבתי את ההספד של הרב בני לאו, שלפחות מזכיר את המילה המוקצה "מימד", גם אם קצת משכתב במקצת את ההיסטוריה; בכל זאת, מדובר במפלגה שהתאחדה עם מפלגת העבודה, בגלל זה אני למשל הצבעתי לה). ברוך דין האמת.
3. מסתבר שאחמד טיבי יודע למלא כמה תפקידים בעת ובעונה אחת (או לעבוד mutithreaded כפי שאנו אנשי המחשבים נאמר. ותודה לרן על הלינק)
4. המירוץ לסנט בקליפורניה השנה מעניין באופן מפתיע (בשנים אחרונות קליפורניה היא מדינה בטוחה לדמוקראטים, והעובדה שהמירוץ בכלל תחרותי מפתיעה למדי). בצד הרפובליקאי - קרלי פיורינה, לשעבר בכירה בHP. בצד הדמוקרארטי - ברברה בוקסר, הסנטורית המכהנת, עם חיבה לתספורות נוסח דליה איציק (תשפטו בעצמכם) . לפני כמה שבועות פיורינה שוחחה לפני ראיון עם אנשיה מבלי לשים לב שהמיקרופון פתוח, ולעגה לתספורת של בוקסר (God, what is that the hair! so yesterday.... זה לא הנסוח שלי, זה שלה. נשבע)
בוקסר לא נשארה חייבת, ושילבה בנאום שלה אבחנה מאוד מדויקת על מדינת קליפורניה:
If everyone in California who has had a bad hair day voted for me, we will win by a landslide. I'm going for the bad hair vote!

שבת שלום!

2 תגובות:

  1. Carly, I assume, is going for the running companies into the ground vote? After what she has done to HP, it's not obvious HP will ever recover...

    השבמחק
  2. לפי הCV שלה, אין לה ברירה אלא לבנות על הבלוק הזה(אני לא יודע הרבה על כהונתה בHP, אבל היא פוטרה משם בבושת פנים); אבל מצד שני - כנראה שבלוק המצביעים הזה (או לפחות בלוק המצבעים של "אני אצביע רפובליקאי השנה, לא משנה כמה חסר יכולות וכישורים המועמד) די גדול; הסקרים בינתיים מעידים על מירוץ די צמוד...

    השבמחק