בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום ראשון, 25 ביולי 2010

מפה ומשם


לא הספקתי לפרסם בשבת, אז באיחור קל:

1. בדרך די עקיפה הגעתי למחקר מקיף שנעשה לגבי הרגלי בילוי הזמן של האמריקאים - לקחו נסקרים וביקשו מהם לתעד ברזולוציה של 10 דקות כיצד הם מבלים את יומם. הייתי כנראה יכול למלא על זה פוסט שלם אבל בכל זאת, זה כנראה היה מייגע אתכם יותר מדי; אז להמונים מביניכם שמעוניינים, התוצאות המלאות כאן. אותי מכל מקום, קצת ביאס לדעת שהאמריקאי הממוצע ישן יותר טוב (שמונה שעות ושלושת רבעי השעה) ועובד פחות (קצת פחות משבע שעות) ממני; אבל בעיקר הדהים אותי שהפעילות הרביעית בהיקפה - אחרי שינה, עבודה ולימודים - היא צפייה בטלוויזיה, עם למעלה משלוש שעות ביממה. כל יממה, כל האמריקאים, למעלה משלוש שעות.
2. כנרה שבתור ילד הייתי בבית היחידי בארץ עם קומודור אמיגה, אז לא יהיו לי הרבה שותפים לנוסטלגיה לכבוד יום ההולדת ה25 לאמיגה זצ"ל. אבל אם תקראו את הכתבה עד הסוף תסכימו איתי שאין מה לבוא בטענות להורי שהביאו את המחשב הביתה, להפך- הוא היה הרבה יותר מוצלח מכל דבר אחר שהיה אז...
3. לכבוד ט"ו באב, וכדי לנפץ קצת מיתוסים  - ידעתם שולינטינוס הקדוש כנראה לא היה ולא נברא?
4. וזה מה שקורה כשמחפשים בגוגל איך לזהות משהו (הקרדיט למוטי מהעבודה שלי):


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה