בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום ראשון, 20 בפברואר 2011

ערמת לינקים

1. ימים יגידו כיצד תסתים המהפכה במצרים, אבל אם היא תלך לכיוון פחות טוב מבחינתנו, כדאי לזכור את המאמר הזה של ג'ין קירקפטריק מ79, ולהחליף רק כמה בטויי מפתח (והקרדיט לבעל הקרדיט)
2. ומצרים גם הראתה שלפחות בימים אלה, פלסטין היא יותר אובססיה של השמאל הבינ"ל מאשר של העולם הערבי - ואפילו באוסטרליה הרחוקה שמו לב.
3. מצד שני, צריך לקחת את החדשות מאוסטרליה בעירבון מוגבל אם ברדיו שלהם הגיעו למסקנה שחברת הקונגרס  מתאוששת, עד כדי כך  שהיא כבר לא נזקקת לויברטור.
4. כחובב מפות מושבע, לא יכולתי לפספס את ההזמנות ללנקק לכאן.
5. באחד הפוסטים הותיקים, נזכרתי בלעג ביעקב מרידור, שכשניסה להגן על הטענתו כי יש לו המצאה שתאיר בנורה אחת את כל רמת-גן בראיון רדיו, ענה, בתשובה לטענה שהרעיון הזה סותר את החוק השני של התרמודינמיקה  "אז מה, אנחנו מבטלים חוקים בכנסת כל הזמן". חשבתי שהשיא הטמטום בידנו, אבל לא לעולם חוסן,והאמריקאים תמיד יכולים להתעלות עלינו: בית המחוקקים של מונטנה למשל העביר לאחרונה חוק המשבח את ההתחממות הגלובלית כתופעה שתסייע לרווחת מונטנה ועסקיה.
6. מצד שני, לפחות הם לא עשו כמעשה אורגון, ששלחה לסנט לכהנוה השביעית את הסנטור וו, שכמסתבר הצוות שלו כמעט אשפז אותו בכפיה בבית חולים לחולי נפש מעט לפני הבחירות.
7. וגם זו דרך ליצור אילוסטרציה לבטוי הכואב: you're fired.
8. גלן בק מעלה את הפרנויה לגבהים חדשים, ועכשיו גם ממליץ לתומכיו לחקור באינטרנט אבל לא להשתמש בגוגל. מי יודע מה ישתלו להם שם.
9. והנה דיפלומט אמיתי: השגריר ההודי באו"ם התבלבל והקריא, למשך דקות ארוכות, את הצהרת פורטוגל במקום הודו. והיפה הוא, שכשלחשו לו שהוא טועה הוא עבר להודעת הודו מבלי להניד עפעף.
10. אחרי גארי קספרוב והפסדו ל"גרון עמוק", ווטסון ניצח את אלופי "מלך הטריוויה" 
11. וזו סדרה שאני עומד לראות.

יש עוד, אבל נשמור לפעם הבאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה