בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום שני, 6 בפברואר 2012

לא (רק) על אמריקה

ואחרי שחזרנו מדיסניוורלד, מה עוד קורה בעולם?
1. טוב לדעת שכספי המסים שלי ושלך מנוצלים היטב. למשל לעריכת ערכים בויקיפדיה, בין השאר לציון העובדה ש"החיים של אביגדור ליברמן הם חיים ישראלי. אביגדור ליברמן מייצג את כל הטוב והמשמעותי ביהודי החי במדינה יהודית" (העריכה הזו) או שהיהדות החרדית היא "הזרם האוטנטי [תעתוק שגוי במקור - א.ק.] של היהדות האורתודוקסית" (העריכה הזו), ועוד עריכות שונות ומשונות שיצאו כולן מכתובות IP של ממשלת ישראל (הפרטים כאן). עזבו מעצבן, זה כבר פשוט מביך.
2. מתברר שרון פול ליברטיאן והכל, עד שזה מגיע לזכות האישה על גופה. ולכן הוא מתנגד לכל הפלה אלא של הריון כתוצאה מגלוי עריות או אונס. אבל זה עוד לא הכל; הוא מתיר הפלה רק במקרה של honest rape, כלומר רון פול לא ממש מאמין לנשים כשהן מדווחות על אונס. הממשלה יודעת יותר טוב מהן, והיא תשפוט אם מדובר באונס "כן" או "לא כן".
3. יאמר לזכותו של גרג מנקיו, הפרופסור השמרן לכלכה מהרוורד ואחד מיועציו הכלכליים הבכירים של מיט רומני, שהוא יודע להכיר בנתונים כלכליים חיוביים - כמו דו"ח האבטלה הטוב יחסית של השבוע שעבר - גם כאשר הנשיא הוא אובמה. יושר אינטלקטואלי הוא לא דבר שאני רגיל לראות מרפובליקאים.
4.  למשל, ממיט רומני: הנה רשימת שקרים רק מהשבועיים האחרונים.
5. פוקס ניוז כל כך פרנואידים מכל ביקורת על העשירים בזמן האחרון, שהם הגיעו לרמה שבה אחד מהמגישים בתחנה יחד אייטס של דקות לא מועטות בביקורת על סרט החבובות החדש, ש"שוטף את מוחותיהם של ילדנו במלחמת מעמדות" (תרגום מדויק, נשבע לכם. הסיבה היא כמובן העובדה שהרשע בסרט הוא עשיר המעוניין להרוס את תיאטרון החבובות כדי לקדוח נפט שקבור מתחתיו):
(http://www.youtube.com/watch?v=jl6ekkvWnOE) יוצרי החבובות לא נשארו חייבים, ובמסיבת עיתונאים לכבוד בכורת הסרט בבריטניה פוקס ניוז זכו לתגובה הולמת מפי קרמיט ומיס פיגי (ההיילייט של מיס פיגי מגיע בסוף):
(http://www.youtube.com/watch?v=Y8YhED4IgQA)
6. לפי מחקר חדש, ההפרדה הגזעית בארה"ב הגיעה לשפל של כל הזמנים, כאשר רק כ20% מהאוכלוסיה השחורה חיה בשכונות שחורות בלבד, ובערים אין כמעט אף שכונה שהיא רק לבנה.
7. די מדהים שזאב אלקין, שהדליף פרטים על פעילות צה"ל לטרוריסטים יהודים ביו"ש, לא זו בלבד שלא הואשם בריגול אלא מונה לחבר בועדת חוץ ובטחון.
8. סקר אחר סקר מראה שהבוחרים הרפובליקאים פחות ופחות מרוצים מהמועמדים שלהם ככל שהם מכירים אותם יותר.
9. צפיה בטלויזיה לא גורמת לסיכון מוגבר למוות בשום צורה.
10. מסתבר שלאמריקאים יש זכרון לא כל כך קצר: 54% עדיין מאשימים את בוש במשבר הכלכלי.
11. אוסף החומסקיבוטים הטובים בעברית.  ועדיין, הגיספנומטור עולה על כולנה.

4 תגובות:

  1. אני דווקא הייתי בטוח שתתלהב ממחולל הקונספירציות של גלו בק...

    השבמחק
  2. טרוריסטים יהודים ביו"ש????

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שמשתמע מהניסוח שכל המתנחלים ביו"ש הם טרוריסטים וכמובן שלא לכך התכוונתי.
      מאידך פעולות "תג מחיר" למיניהן עונות במדוייק להגדרה של פעולות טרור ולכן המבצעים אותן - שלהם העביר ח"כ אלקין מידע על הערכות צה"ל, מידע שבו נעזרו בין השאר בהתקפה על מפקדת חטמ"ר אפריים - הם טרוריסטים.

      מחק