בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום שלישי, 10 במאי 2011

מענייני דיומא 2

גיבורתי ורבותי, קבלו את המם החדש.
מקורו בשלט (המזעזע משהו) הבא שנתקלט בגן ילדים בחולון:
בינתיים מסתובבות מספיק גרסאות לציור הזה ברשת שכנראה אפשר להעמידו כמועמד למם לכבור יום העצמאות. סיכום שלהן נמצא כאן, אני הכי אהבתי את זאת (קרדיט לעין הדג):
חשבתי להציע ורסיה משלי אבל לא מצאתי משהו מוצלח מספיק. אז התגובה הציונית ההולמת שאני יכול להציע היא איך שציינו בגן של אחין שלי (בן כמעט 4) את יום העצמאות: הוא חזר עם ציור גדול שלו כשמצד אחד כתובה רשימת "מה אני יכול לעשות לבד" (אני יכול להרים את רוני [אחותו הקטנה - א.ק]; אני יכול לקלוע לסל הגבוה) ומצד שני מה "אני עוד לא יכול לעשות לבד" (אני לא יכול לנהוג; אני לא יכול לבנות מגדל גבוה מקוביות בלי שיתפרק, רק עם אבא או מבוגר אני יכול). אז מלבד העובדה שהילד גאון, זו אחת הדרכים היפות להסביר לילדים מהי משמעותו של יום העצמאות.

ולתפארת מדינת ישראל (זה המקבילה הכי קרובה שיש לי בארסנל לסיומת הקבועה וההכרחית של כל נאום אמריקאי - god bless America ושל כל נאום צרפתי - vive la France)
יום עצמאות שמח!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה