בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

טידביטס

תגובת צוות התגובות של הליכוד לרשימת העבודה:
הרשימה השמאלנית, הקיצונית של מפלגת העבודה משקפת את היושבת ראש יחימוביץ' שהצביעה לחד״ש. זו רשימת שמאל קיצוני שתמכה בהתלהבות בהתנתקות, שהעלתה את החמאס בעזה ועכשיו  עלולה להביא את עזה לתוך ירושלים ולמבואות פתח תקווה
וספציפית תגובת מירי רגב - סליחה, חברת הכנסת מירי רגב:
מפלגת העבודה פנתה פנייה חדה שמאלה. דמיות כמו סתיו שפיר ומירב מיכאלי יימשכו את העבודה לשמאל רדיקלי . אין לרשימת העבודה מה להציע זולת טרמפיסטים אידיאולוגיים שניצלו את מחאת הקיץ לטובת סידורי גובים.
האמת שהבאתי את מירי רגב בגלל השעשוע - די מרשים היכולת לסתור את עצמך בתוך אותו משפט, מבלי אפילו מילה בין האמירה והיפוכה.
אבל לגבי תגובת הליכוד, שני דברים:
א. זה רק אני, או שבחודשים האחרונים תגובת הליכוד היא ברמה נמוכה? אני לא מתכוון לתוכן, אלא לשפה, לסגנון; צוות התגובות של הליכוד מוציא הודעות לתקשורת הכתובות בסגנון של ויכוח העל-פה, בלי שום נסיון להשתמש במשלב גבוה יותר כפי שמקובל בעיתונות. אבל זה בקטנה.
ב. לעניין התוכן: מפלגת העבודה תמכה בהתנתקות; מבלי להתכנס לויכוח אם ההתנתקות היתה טובה או רעה, רק רציתי לציין שבהתנתקות תמך גם אחד, בנימין נתניהו.
רציתי גם להוסיף איזה משהו לגבי הצעות סיפוח יו"ש שהלוכות ותופסות אחיזה בליכוד, אבל זה דורש פוסט משל עצמו.

ואנקדוטה קטנה לסיום: לאחר כמעט שלושה שבועות נספרו סופית כל הקולות בבחירות 2012 בארה"ב. בתוצאה הסופית ה פער קצת גדול יותר משחזיתי מראש, אבל מאידך התוצאה הצליחה להתמרכז על האירוניה האולטימטיבית: ברק אובמה זכה ל51%, בעוד שמיט רומני זכה ל47%.

2 תגובות:

  1. נראה לי שלא הבנת את תגובת הליכוד. אין מבחינתם בעיה עם תמיכה בהתנתקות, רק עם תמיכה נלהבת. ותגיד מה שתגיד על התמיכה של נתניהו, נלהבת היא לא הייתה.

    ומצחיק שהליכוד מזכיר כל פעם את התמיכה של יחימוביץ בחד"ש, ושוכחים ששר האוצר שלהם חבר ב"שלום עכשיו".

    השבמחק
    תשובות
    1. אין הכי נמי; העבודה תמכה בהתנתקות מכיוון שהעבודה חושבת שזה מהלך נכון (מקדם את תהליך ההפרדות בין העמים וכו'). נתניהו כיום חושב שההתנתקות היא הטעות האיומה ביותר מאז אטילה ההוני, אז או שהוא עצמו טעה את הטעות הזו, או שהוא חשב כך גם אז ובכ"ז הצביע בעד - בשני המקרים זה מעיד על משהו מאוד בעייתי.

      מחק