בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום ראשון, 3 ביולי 2011

מזל טוב!

מה נברך את ארה"ב ליום ההולדת ה235 שלה שיחול מחר, והרי לפחות חצי מהפוסטים שלי עוסקים בה בצורה זו או אחרת?
אז החלטתי בהשראת מילה לנסות משהו חדש, ואין שיר הולם יותר, לרגל היום, לנסות עליו את כוחי מאשר "אמריקה" של סיימון וגרנפקל:


המלים המקוריות כאן, והנה הניסיון שלי:

"בוא נתאהב, נשדך גורלנו ביחד"
"כל מה שיש לי נמצא כאן בתיק"
אז קנינו קצת סיגריות, ו"מיסיס וואגנר" גם,
ויצאנו לחפש את אמריקה

"קאתי" אמרתי על אוטובוס גרייהאונד בפיטסבורג
"מישיגן היא מין חלום מעומעם"
לקח לי יומיים בטרמפים מסאגנו
יצאתי לחפש את אמריקה

צוחקים באוטובוס,
וגם עושים פרצופים
היא אמרה שהאיש בחליפה היפה מרגל
"זהירות", אז צחקתי, "יש לו עניבה מצלמת"

"תני לי סיגריה. נראה לי שיש במעיל"
"עישנתי את האחרונה כבר מזמן"
אז הבטתי החוצה, והיא שקעה בעיתון
והירח זרח והאיר שדות

"קאת'י, אני קצת אבוד" – היא ישנה כשדיברתי
"כואב לי, וריק. למה? אין לי מושג"
סופר מכוניות על הניו-ג'רזי טרנפייק
כולם מחפשים את אמריקה

מזל טוב אמריקה, לחיי עוד 235 שנה לפחות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה