בלוג על פוליטיקה אמריקאית, ופוליטיקה של מדינות אחרות; מחשבות על דת, על המגזר, ועל דתל"שות; וגם על כל מיני דברים אחרים.

יום שלישי, 5 ביולי 2011

הופ הופ טרללה

לא, אין הכוונה לציין את יום הולדתה של ארה"ב - את זאת חגגנו כבר אתמול. היום לעומת זאת (ותאמינו לי שהתזמון יצא במקרה) הבלוג הזה בן שנה.
ב5.7.10, כשהתחלתי לכתוב את הבלוג, סביר להניח שלא הייתי מעריך שאמשיך בו למשך שנה (והיד עוד נטוייה). יש משהו מאוד מפחיד בלהתחיל לכתוב - מה אם אנשים לא יאהבו, או יראו אותו כמגוחך, או הכי גרוע- מה אם אף אחד לא יקרא? וגם אחרי הקפיצה הראשונית למים, בכלל לא היה לי ברור שיש לי כל כך על מה לכתוב. אבל התחלתי, והיו לי מספיק דברים מעניינים (לפחות לדעתי), והננו כאן.

מה היה לנו השנה? היו בחירות באוסטרליה, ובקנדה, ובחירות מקומיות באנגליה;
וכמובן בחירות אמצע הקדנציה בארה"ב, שזכו אף לפוסט נוסף, ולעוד אחד, ואפילו לסדרת הכנה;
ולאחר מכן, היריות בגיפורדס, ומהומות וויסקונסין, והכמעט השבתה;
וירדתי כדבעי על הימין האמריקאי, ועל גלן בק (ועוד קצת), ועל פוקס ניוז (עם קצת עזרה, ועוד קצת עזרה, מג'ון סטוארט, וגם מברק אובמה), וגם הסברתי קצת יותר ברצינות למה אני מפחד ממנו, וניחשתי למה היהודים לא עוברים אליו;
והיגגתי על אמריקה - על ילדי הפרחים והיהודים הגלותיים, יום הזכרון וחג ההודיה;
ועל השריפה בכרמל, ויציאה בשאלה, ומשחקי הכס, ועל המגזר (ולפעמים הוא מכעיס אותי במיוחד);
ואפילו יצאתי לחופש (ועוד פעם).
ועוד הרבה קרני ראמים וביצי כינים, חוטים ושרוכי נעליים, וניקלים דיימים וכיו"ב.

אבל מכל זה, השאלה הראשונה לא נענתה - מי הם חמשת קוראי הנאמנים. יש לי פחות או יותר סטטיסטיקות, אבל הן מאוד בעייתיות (כל כניסה נספרת - גם אם לא קראו כלום. מאידך, יכול להיות שבכניסה אחת קוראים כמה פוסטים, ומנויי RSS לא נספרים כלל). אז אני אקפוץ שוב למים ואבקש קצת תגובות: איזה פוסט אהבתם? איזה לא אהבתם? רוצים שאכתוב יותר על נושא? אוכל אהוב? שם של חיה המתחילה באותה האות כמו שמכם? כל תשובה על אחת מהשאלות הללו - או על אחת שלא חשבתי עליה - תתקבל בשמחה. ובכל מקרה, כן נזכה לשנה הבאה.

13 תגובות:

  1. מיכאל שפירא6 ביולי 2011 בשעה 5:34

    מזל טוב לכבוד יום השנה לבלוג. אני מצהיר בזאת כי אני אחד מקוראיך הנאמנים, כך שנותר למצוא רק עוד ארבעה... הפוסט האהוב עלי היה הפוסט המחכים על המוסד המיוחד שלנו.

    השבמחק
  2. מתפקד בין הקוראים. מקווה שתמשיך לכתוב. מזל טוב!

    השבמחק
  3. קוראת כבר מזה כמה חודשים דרך ה-RSS (הגבתי פה ושם בעבר גם כאנונימית או בכל מיני כינויים אחרים). לרוב קוראת כמה פוסטים בכניסה אחת.

    לא ידעתי שהבלוג קיים רק שנה, מרגיש כמו בלוג ותיק לחלוטין.

    מבחינת העדפות קריאה: חובבת במיוחד פוסטים על המגזר ויהדות בכלל (מה לעשות שאלו תחומי ההתעניינות שלי). לגבי כל השאר - תלוי במצב הרוח.

    השבמחק
  4. Hi Or,

    As I told your sister, I became a devoted follower of your blog (albeit only recently).
    I like the most the posts about American politics, but everything else is also very interesting.

    Doron (Pudra

    השבמחק
  5. מזל טוב!

    1) מסכים עם מיכאל על הפוסט "המוסד המיוחד שלנו".
    2) גם קרני הראמים ביצי הכינים וטלפי הדרקונים מעניינים מאוד (כלומר, החלק שלהם שמעניין אותי).

    השבמחק
  6. כתבתי קודם תגובה שנעלמה במלתעותיה של מפלצת האינטרנט, ולא נודעה. אז עוד פעם.

    גיליתי את הבלוג הזה לפני כשבוע בלבד, דרך סטטוס הפייסבוק שלך. מגניב שיש! כמו יואב קרני, רק קליל וצעיר ולא מתחייב. (או כמו אור קרויזר, רק בכתב.) אני קורא דרך רסס, ועברתי על חלק מהארכיב של החודשיים האחרונים. אני אוהב הבחנות רלבנטיות למצבנו, אבל זה הרי רוב הפוסטים; עוד לא קראתי מספיק כדי לגבש ולנסח טעם יותר מסוים מזה. המשך לכתוב!

    השבמחק
  7. גם אני בין קוראיך הקבועים (אחיך הכיר לי את הבלוג שלך). מקפיד לקרוא כל מילה שיוצאת מתחת לידיך המוכשרות, ומבקש ממך פשוט להמשיך לכתוב, לא משנה מה, העיקר לכתוב.

    השבמחק
  8. גם אני קורא די נאמן. אני הבאתי את פודרה איתי, גם :)

    השבמחק
  9. קוראת חדשה. בעיקר דרך רסס. אני אוהבת את הכתיבה שלך ומוצאת הרבה עניין בקישורים שאתה עושה בין עולמות תוכן שונים. הגעתי דרך בעלי - עוד אחד מקוראיך הקבועים.
    יום הולדת שמח!

    השבמחק